Kodulehe optimeerimine otsingumootoritele (SEO)

Korduma kippuvad küsimused

Olen siia kokku kogunud kõige levinumad küsimused SEO teenuse ja strateegia kohta. Kui Sul on mõni küsimus, millele Sa siit vastust ei leia, siis kirjuta mulle julegelt. Koos leiame Sinu küsimustele vastused.

Mis on SEO?

SEO (Search Engine Optimization) ehk kodulehe optimeerimine otsingumootoritele on protsess, mille eesmärgiks on parandada veebilehe positsioone otsingumootori tulemuste lehel.
SEO kaks suurt osa on lehesisene ja leheväline optimeerimine. Selleks, et saavutada parimad tulemused on oluline tegeleda mõlema osaga.

Millised eelised SEO ettevõttele annab?

SEO annab eelise ilma püsiva kuluta turundada oma ettevõtet, mille tulemusena:

  • suureneb kvaliteetne orgaaniline liiklus veebilehel

  • suureneb veebikülastajate teadlikkus

  • veebilehe külastuste arv tõuseb

  • külastajad teostavad meie soovitud tegevusi (ost, infokirjaga liitumine jne)

Milline on SEO protsess?

SEO protsess algab esmase veebilehe auditiga, mille raames vaatan üle veebilehe tehnilise võimekuse ja SEO hetkeseisu.
Pärast auditi tegemist on oluline paika panna konkreetse veebilehe SEO strateegia ja tegevuskava, mis üldjuhul algab märksõnaanalüüsi ja baasoptimeerimsega. Seejärel optimeerin juba sisutekstid ja pildid/failid. Viimase osana on leheväline optimeerimine, mis on eelkõige seotud väliste linkidega.
Kuna iga veebileht on unikaalne, siis on ka kogu SEO protsess iga projekti puhul erinev lähtuvalt kliendi konkreetsetest eesmärkidest.

Kas minu ettevõte vajab SEO teenust?

Veebileht on ettevõtte visiitkaart, mis loob külastajatele esmamulje ja tekitab usaldust. Veebileht võib olla väga hea ja kasutajasõbralik, kuid kui see suures infomüras otsingumootorites välja ei tule, siis ei ole see ettevõttele kasumlik. 
Kui soovid, et Sinu veebileht tuleks Googles välja esimesel lehel, siis on SEO teenus just Sinu ettevõtte jaoks!