Kodulehe audit: kas sinu veebileht on Googles nähtav?

Kodulehe SEO audit annab detailse ülevaate kodulehe tehnilistest ja sisulisest hetkeolukorrast. Analüüsime Sinu ettevõtte kodulehte, mille tulemusena saad teada:

Kui sul on tekkinud mõni nendest küsimustest, siis kodulehe audit annab Sulle vastused.

Kodulehe audit osad

Märksõnad ja otsing

SEO tulemuslikkus sõltub suuresti märksõnadest. Oluline on kasutada veebilehel just neid märksõnu ja fraase, mida veebis tegelikult otsitakse. Aitame leida otsifraasid, mida kliendid kasutavad.

Veebilehe tehniline ülevaatus

Analüüsime ja kontrollime veebilehe tehnilist võimekust: katkised lingid, kiirus, mobiilisõbralikkus, sitemapi ja robots.txt faili olemasolu. Kui on seadistatud Google Analytics ja Google Search Console, siis vaatame ka nende seadistuse üle.

Veebilehe sisu

Analüüsime, kuidas on kasutatud märksõnu sisutekstides ja metaandmetes. Oluline on kasutada märksõnu kõikides SEO sisuelementides: metatiitel ja -kirjeldus, pealkirjad, sisutekstid ning URL-id. Anname konkreetsed soovitused, kuidas sisu optimeerida ja märksõnu maksimaalselt kasutada.

Konkurentide veebilehed

Analüüsime Sinu kolme peamise konkurendi veebilehte SEO kontekstis, et anda ülevaade, milline on Sinu konkurentide positsioon ning mida saaksid Sina veel paremini teha, et konkurentides paremal positsioonil olla.

Välised lingid (Off-page SEO)

Välised lingid ehk viited teistelt veebilehtedelt on eduka SEO oluliseks osaks. Analüüsime veebilehe väliste linkide autoriteetsust, mahtu ning kvaliteeti, samuti vaatame üle veebilehe enda autoriteetsuse, mis on SEO oluline mõõdik.

Google My Business'i seadistamine

Google My Business on virtuaalne visiitkaart, mis on täiesti tasuta ning eriti kasulik ettevõtete puhul, kellel on füüsiline asukoht (pood, esindus, salong). Nii leiavad külastajad ettevõtte asukohapõhiselt kiiresti üles ning ettevõte on Googles rohkem nähtav.

Google Search Console'i seadistamine

Search Console on SEO tööriist, mis aitab jälgida märksõnade positsioone ning tuvastada katkisi (404) linke. Aitame seadistada ja analüüsida Search Console infot, et oleks hea oma veebilehel pidevalt silma peal hoida.

Piltide optimeerimine

Soovitame alati optimeerida veebilehel olevad pildid ja failid. Piltide puhul on optimeerimine kasumlik, kui soovite ka pildiotsingus välja paista. Analüüsime, kas piltide elemendid on optimeeritud ning anname omapoolsed soovitused, kuidas seda kõige efektiivsemalt teha.

Kui palju kodulehe SEO audit maksab?

Kodulehe audit, kuhu on lisatud pikaajaline kodulehtede optimeerimise kogemus, maksab 700-1000 eurot. Auditi täpne hind sõltub kodulehe mahust ja funktsionaalsusest.

Kui soovid, et koduleht oleks toimiv müügikanal, siis võta meiega ühendust. Usume, et kodulehe audit on investeering, mis tasub ennast ära juba loetud kuudega.

Kokkuvõte: mis kasu on sul kodulehe SEO auditist?

Teeme koostööd

Soovid oma ettevõtte veebilehe tulemuslikkust tõsta? Saan Sulle appi tulla.

Vaatame koos, kuidas saan Sinu ettevõtet aidata!

Elina Klesman
SEO spetsialist ja strateeg