SEO teenus, mis suurendab päringute arvu ja müügitulemusi läbi kodulehe

Kui vastasid mõnele küsimusele jaatavalt, siis võta meiega ühendust ning vaatame koos, kuidas saame Sinu ettevõtte arengut toetada.

SEO teenus: kodulehe optimeerimine muudab veebilehe Googles nähtavaks

SEO teenus ehk kodulehe optimeerimine aitab tuua kodulehele rohkem kliente ning suurendada müüki.

Kodulehe optimeerimine annab konkurentsieelise ning aitab veebilehe positsiooni Google otsingutulemustes parandada.  

SEO teenus koosneb paljudest erinevatest tegevustest, mis kokku annavad konkurentsi eelise ning hea nähtavuse ja leitavuse Googles.
Kasuta seda võimalust ja muuda oma veebileht parimaks turunduskanaliks.

SEO teenus toob pikaajalised tulemused

SEO tööprotsess on pidev ja pikaajaline töö ning seetõttu on kodulehe optimeerimise puhul esmatähtis strateegiline tööplaan ja kava. Kuna tegevusi, millest SEO koosneb on niivõrd palju, siis kõike korraga optimeerida ei jõua ja tuleb alustada algusest.

Tavapärased SEO projektide kestavad 6 kuud kuni aasta. Mahukamate e-poodide puhul, kus tooteid lisandub, tasub SEO teenusesse investeerida igakuiselt.

Meie eesmärk on aidata ettevõtetel kodulehte optimeerida nii, et see ei ole lisategevus, vaid loomulik kodulehe haldamise osa.

Kogu SEO protsessi lõpptulemusena on koduleht optimeeritud ning annab pikaajalise konkurentsieelise. 

Mida SEO teenus sisaldab?

SEO tegevused võivad projektide puhul erineda, see sõltub suuresti ettevõtte valdkonnast, tegutsemise turust (riik, piirkond) ja kodulehe funktsionaalsustest (e-pood, online-keskkonnad, automaatsed lahendused).

Selleks, et paika panna täpne SEO tegevuskava ja kodulehe eesmärgid, alustame alati projekti SEO konsultatsiooniga.
Esmane SEO konsultatsioon on kõigile huvilistele tasuta.
1-2

SEO teenus algab analüüsist- eesmärgid ja konkurendid

SEO projekti alustades paneme paika kodulehe optimeerimise eesmärgid.

Mis on peamine eesmärk kodulehe optimeerimise puhul? Mida soovime, et kasutaja veebilehel teeks? Need on küsimused, millele peame vastama kohe projekti alguses, sest lähtuvalt sellest paneme paika projekti edasised tegevused.



Kui kodulehe eesmärgid on paika pandud, siis vaatame üle konkurendid. Nende analüüsimisel, keskendume nii müügistrateegiale, väärtuse pakkumisele kui ka spetsiifilisemalt SEO elementide optimeerimisse, märksõnade kasutusse ja kodulehe kasutajamugavusse.



Analüüsime konkurente, kes on Googles kliendist juba parem positsioonil ja neid, kes ühel hetkel võivad mööduda. Kuna Eesti turg on väike, siis on siin häid positsioone veel võrdlemisi lihtne saavutada, kui kodulehe optimeerimine fookusesse võtta ja sellesse investeerida.

 

6

Märksõnade analüüs ja fookusmärksõnade valimine

SEO protsess põhineb märksõnadel, oluline on leida need märksõnad, mida päriselt Googles otsitakse.

Läbi erinevate tarkvarade saab analüüsida, kui mitu korda märksõna kuus Googles otsitakse ning just nendest otsingumahtudest lähtudes valime fookusmärksõnad, mille põhjal hakkame kodulehte optimeerima.


Märksõnade valimisel lähtume alati relevantsetest andmetest ning valdkonna eripäradest.
7

SEO teenus: kodulehe baasoptimeerimine

Pärast märksõnade valimist saab alustada SEO töödega.

Sageli öeldakse, et SEO’s on sisu kuningas- ma olen sellega igati nõus, kui loodud sisu on optimeeritud õigetele märksõnadele ning lisab väärtust.
Kodulehte optimeerides tuleb üle vaadata kõik sisutekstid, kuid eriti suurt tähelepanu tuleks pöörata toodete ja teenuste lehtedele, mida soovime läbi kodulehe müüa. Kui tooted või teenused on optimeerimata, siis need ei tule Google otsingus headel positsioonidel välja ning potentsiaalne klient ei saa neid osta, sest ta lihtsalt ei tea, et need on olemas.

Lisaks toote ja teenuste sisulehtedele tasub suurt tähelepanu pöörata ka blogi või uudiste kategooriale. Üldjuhul on seal lehtedel just pikemad sisutekstid, millel on suur potentsiaal Googles hästi välja tulla. Kui need jätta optimeerimata, siis on kodulehe kasumlikkus kordades väiksem.

Optimeeritud sisutekstide kirjutamise teenust on võimalik tellida ka eraldiseisva projektina. Uuri lisaks sisuloome teenuste kohta.
53

Leheväline SEO (off-page SEO): linkide hankimine ehk link building

Kodulehe optimeerimise üks peamisi tegureid on välised lingid (backlinks) ehk teised veebilehed, mis viitavad Sinu veebilehele.

Mida rohkem on kvaliteetseid viiteid, seda autoriteetsem ja usaldusväärsem veebileht Google jaoks on. 
Aitame leida uusi kvaliteetseid linke, mis viitaksid Sinu kodulehele ning aitaksid kindlustada kodulehe positsiooni Googles.
54

SEO teenuse ülevaade ja juhised

SEO projekti lõpus vaatame koos üle, kõik etapid mis on tehtud ning kuidas edaspidi iseseisvalt saate edasi tegutseda.

SEO on pidev protsess, mis ei tohiks kunagi päriselt lõppeda. Google’le meeldivad veebilehed, mis pidevalt uuendavad oma sisu ja infot.


Koolitame ettevõtte töötajad edaspidiseks kodulehe optimeerimiseks ning anname omapoolsed soovitused eduka SEO jätkamiseks.

SEO teenuse hind

Kodulehe optimeerimise hind sõltub eelkõige veebilehe mahust ja funktsionaalsustest- sellest sõltub töötundide maht. Kindlasti tasuks arvestada, et SEO tulemused ei tule koheselt, vaid esimesi tulemusi võib näha alles paari kuu pärast, sellel põhjusel on ka SEO teenuste puhul projekti pikkuseks tavaliselt vähemalt 6 kuud. 

SEO teenuse kuutasud algavad 500 eurost ning võivad küündida kuni mitme tuhandeni. Täpse hinnapakkumise saamiseks võta meiega ühendust, esmane konsultatsioon on tasuta.

Kokkuvõte: mis kasu on sul SEO teenusest?

Esmane SEO konsultatsioon on kõigile huvilistele tasuta.

Kliendid SEO Studiost

Teeme koostööd

Soovid oma ettevõtte veebilehe tulemuslikkust tõsta? Saan Sulle appi tulla.

Vaatame koos, kuidas saan Sinu ettevõtet aidata!

Elina Klesman
SEO spetsialist ja strateeg