SEO sisuloome- kuidas kirjutada blogi?

Picture of Elina Klesman

Elina Klesman

SEO spetsialist ja strateeg

Siit artiklist saad teada:

Blogi kirjutamine võib olla alguses keeruline ning aeganõudev. Järjepidevalt sisu loomine vajab selgelt strateegiat ning eesmärki, miks seda teha. Vastasel juhul ei pruugi blogi täita oma eesmärki ning turunduslikult olla ebatõhus viis.

Kuidas alustada blogi kirjutamisega kodulehel?

Blogi kirjutades soovitame mõelda järgnevatele sammudele: 

  1. Vali teema, millest soovid kirjutada. See peaks olema midagi, mis tekitab potentsiaalsetes klientides huvi ja mida teised inimesed pevad huvitavaks. Kindlasti tasub mõelda, mis väärtust antud sinu inimestele pakub ning kas see läheb kokku ettevõtte eesmärkidega.
  2. Tee uurimistööd. Uuri, kas teemadel on juba konkurendid või teised sama valdkonna ettevõtted kirjutanud. Võimalusel tasub proovida kirjutada sellest, millest kõik juba varasemalt kirjutanud ei ole. 

  3. Koosta sisukord. Mida pikem on blogi postitus, siis seda olulisem on mõelda selle struktureerimise peale. Sisukord aitab hoida teksti loogilisena ning pakub lugejale kiiret ülevaadet, mida blogipostituses oodata on.

  4. Kirjuta sissejuhatav osa, mis annab lugejale teada, millest postitus räägib ning miks see on oluline. Sageli just sissejuhatus määrab, kas inimene loeb teksti edasi või mitte. Püüa kirjutada sissejuhatus nii, et see tekitaks huvi ning looks usaldusväärsust.

  5. Kirjuta lõpusõna, mis võtab kokku postituse peamised punktid ning julgustab lugejat kommenteerima või jagama postitust. Lisaks annab kokkuvõte hea ülevaate lugejatele, kes kohe kogu teksti lugeda ei jõua. Seal peavad olema blogiteksti  kõige olulisemad punktid.

  6. Kontrolli vigu enne avaldamist. Blogitekstid, kus on kirjavead või faktivead, ei ole professionaalsed ega usaldusväärsed kliendi jaoks, seega enne teksti avaldamist veendu, et kirjutatud tekst ei sisaldaks vigu.

  7. Vali sobivad pildid või videod, et lisada oma postitusele atraktiivsust. Just need muudavad blogitekstid ilmekamaks ning suurema tõenäosusega loevad inimesed need lõpuni. Pildid ja videod on väga head meeleolu loojad sisutekstides.

Sisu loomine on SEO seisukohast äärmiselt oluline. Soovid alustada SEO sisuloomega- võta julgesti meiega ühendust.

Milline on hea blogipostitus?

Hea blogi on informatiivne, originaalne, huvitav, struktureeritud, SEO-sõbralik, visuaalselt atraktiivne ja hästi kirjutatud.

See sisaldab täpset ja kasulikku teavet, mis aitab lugejal oma küsimustele vastuseid saada või oma teadmisi täiendada.

Hea tekst on hästi organiseeritud ja järgib loogilist järjekorda, mis aitab lugejal teksti jälgida. See sisaldab strateegilisi märksõnu ja on optimeeritud otsingumootoritele, et suurendada veebilehe nähtavust otsingumootorites.

Kutsub blogitekst on visuaalselt atraktiivne ja sisaldab pilte, videoid või infograafikat, et lisada tekstile atraktiivsust ja selgitada teavet visuaalselt.

Milliseid tööriistad aitavad blogi kirjutamist lihtsustada?

On mitmeid kasulikke tööriistu, mis aitavad ühest blogi tekstist teha informatiivse, korrektse ning väärtust pakkuva sisu, mida inimesed sooviksid lugeda.

  1. Grammarly: See tööriist aitab parandada grammatikat, stiili ja sõnavara, et veenduda, et tekst on korrektne ja hästi kirjutatud.

  2. Hemingway: See tööriist aitab parandada teksti selgust ja lihtsustada keerulisi fraase, et teha tekst lihtsamini mõistetavaks.

  3. Yoast SEO: See tööriist aitab parandada veebilehe SEO-d ja annab nõu, kuidas parandada otsingumootori nähtavust.

  4. Canva: See tööriist aitab luua atraktiivseid pilte ja infograafikaid, et lisada tekstile visuaalset atraktiivsust.

  5. Google Analytics: See tööriist aitab jälgida veebilehe liiklust ja analüüsida, kuidas kasutajad veebilehte kasutavad. Siit saab hea sisendi, mis teemad külastajaid kõige enam kõnetavad.

  6. Hootsuite või Buffer: need tööriistad aitavad automatiseerida sotsiaalmeedia postituste jagamist, seega saad hõlpsalt jagada oma blogipostitusi sotsiaalmeedia kanalites.

  7. Trello või Evernote: Need tööriistad aitavad hoida oma mõtteid ja ideid korras ning hõlbustavad sisukorra koostamist.

  8. CoSchedule Headline Analyzer: See tööriist aitab analüüsida ja parandada blogi pealkirju, et muuta need atraktiivsemad ja SEO-sõbralikumaks.

SEO Studio aitab sisuloomega

SEO Studio on agentuur, mis keskendub ainult professionaalse SEO teenuse pakkumisele. See annab kindlustunde, et kõik spetsialistid on SEO uuenduste, trendide ja parimate praktikatega kursis. Pakutav SEO teenus on kvaliteetne ja kõiki SEO reegleid arvestav.

Millist kasu saad SEO Studioga koostööd tehes? 

  • sul on optimeeritud koduleht, mis toob päringuid ja oste
  • sul on konkurentsieelis, mis võimaldab olla konkurentidest ees
  • õpid oma kliente tundma ning tänu sellele saad pakkuda väärtust oma toodete ja teenuste näol
  • igakuised reklaamikulusid pole vaja, koduleht toob müüke orgaaniliselt
  • kliendid näevad, et mõtled nende peale ning oled usaldusväärne partner
  • saad uusi mõtteid, mida edaspidi oma kodulehel kasutada
  • saad SEO Studio näol endale usaldusväärse partneri, kes mõtleb kaasa ja aitab sinu ettevõttel kasvada. Koostöö ajal me teisi sama valdkonna projekte ei tee.

SEO Studio on Tartus tegutsev SEO agentuur. Meie missiooniks on aidata ettevõtetel olla oma kodulehega nähtaval. Pakume personaalset SEO teenust, lähtuvalt kliendi valdkonnast, turust ja ärilistest eesmärkidest. Meil puuduvad fikseeritud SEO paketid, sest usume, et iga klient on eriline ning vajab personaalset SEO strateegiat ja tööplaani.

Oleme aidanud paljudel Eesti ettevõtetel teha oma koduleheküljed korda, muutes need kliendikeskseks, informatiivseks ja otsingumootoritele arusaadavaks.

Kvaliteetne SEO sisuloome ettevõtte kodulehele, mis päriselt loob väärtust ning suurendab kodulehe nähtavust Googles.

Jaga postitust:

Viimased postitused

seo-teenus

Miks on SEO alustavale ettevõttele oluline?

Siit artiklist saad teada: SEO on alustavale ettevõttele äärmiselt oluline, sest see aitab suurendada ettevõtte nähtavust otsingumootorites ning seeläbi suurendada veebisaidi liiklust. See tähendab kokkuvõttes,

kodulehe-optimeerimine-algajatele

Kodulehe optimeerimine (SEO) algajatele

Siit artiklist saad teada: SEO (ing k Search Engine Optimization) tähendab eesti keeles otsingumootori optimeerimist. See on protsess, millega parandatakse veebisaidi asukohta otsingumootori tulemuste lehel,

seo-audit

SEO audit- miks koduleht Googles nähtav pole?

Siit artiklist saad teada: SEO audit on protsess, mille eesmärk on hinnata veebisaidi hetkeolukorda ja tuvastada võimalikud probleemid, mis võivad mõjutada saidi nähtavust otsingumootorites. Audit